first day - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu first day - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

first day

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

29 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hoi allemaal!
Gisteren ben ik hier aangekomen in London ,Watford. Het eerste half uur dacht ik ; wat doe ik hier en waar ben ik aan begonnen? Maar na een goede peptalk was dat gevoel weer weg en ging contact zoeken met de meiden hier. Het zijn allemaal hele gezellige en leuke meiden. Ze komen overal vandaan behalve uit Nederland ,gelukkig zit er 1 nederlands meisje waar ik af en toe dingen aan kan vragen en mijn eigen taal mee kan spreken. Vandaag mijn eerste schooldag gehad ,om 05.15 eruit en een mooi business pak aan en op naar de medical clinic. Daar een paar testen gedaan en daarna op de acedemy aangekomen. Heeeeel veel informatie en papierwerk meegekregen en meteen al een hoop huiswerk. Ik hoor van verschillende meiden dat kapsters niet 3 weken training hebben maar ongeveer 10 dagen dus meschien heb ik ook geluk en zit ik heel snel op zee ! Ook heb ik hier in the YMCA (mijn slaapplek) WiFi dus als jullie een keer willen Skypen of iets kun je me altijd even een appje sturen.
Dit was alvast even een verslagje om jullie op de hoogte te brengen :)

  • 01 Maart 2016 - 14:08

    Ilse Gooiker:

    Hoi Sabrina,
    Nu gaat het beginnen je nieuwe avontuur. KOP OP! Alles komt goed! Het word pas leuk op het schip. en dat is sneller dan je denkt.
    Groetjes Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 12789

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: