Long Beach, Ensenada , Catalina - Reisverslag uit Catalina, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Long Beach, Ensenada , Catalina - Reisverslag uit Catalina, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Long Beach, Ensenada , Catalina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

24 Maart 2016 | Verenigde Staten, Catalina

Hee allemaal,
Het werd weer tijd om een verhaaltje te plaatsen om jullie op de hoogte te houden! Inmiddels zit ik al bijna een week op het schip. Donderdagmiddag geland in LA, meteen met een mond vol gestaan natuurlijk , zo mooi hier. Elke meter langs de weg een palmboom en mooie dure luxe auto's op de weg. Vrijdagmorgen vertrokken naar long Beach na een overnachting in een hotel in LA. In mijn brief die ik gekregen had van steiner stond dat ik voor 8AM aanwezig moest zijn op het schip,dus ik stond met mijn goede gedrag om 7.15 bij mijn schip op longbeach. Security zag me al aankomen in me businessuit en me 2 koffers en 2 tassen en vertelde me heel leuk dat ik pas na 10 het schip op mocht. Erg bedankt steiner voor het 3 uur wachten maaaar had me schip natuurlijk in die tijd al wel kunnen bestuderen van buiten en daardoor was ik gelukkig minder zenuwachtig voor de hele dag. Uiteindelijk 10.30 binnen en meteen veel papierwerk gekregen. Daarna kwam een van de meiden van de spa mij halen want ik moest me omkleden en meteen naar de spa. Dus vrijdags meteen gewerkt ,ik was kapot, iedere avond is hier eigenlijk wel een feestje ergens voor de crew maar ik ben de eerste dagen maar meteen na het werk na bed gegaan. Het zijn lange dagen en vooral als je in het begin geen goede schoenen hebt... Het eten is niet helemaal super , we hebben plekken voor crew om te eten maar na half 8 mogen we ook in het Lido eten dat is voor de gasten , stukken beter dus. Het is allemaal erg wennen maar het word steeds leuker. Eerste paar dagen alles vragen aan iedereen omdat het niet echt uitgelegd werd. Werd een beetje in het diepe gegooid en maar doen wat je denkt wat goed is.. Na paar dagen m'n draai een beetje gevonden. Iedereen die ik spreek ziet dat ik nieuw ben aangezien de crew elkaar hier allemaal kent ,en zeggen meteen dat ik een leuke tijd ga krijgen hier. Ik hoop het ,maar ik weet wel dat dat niet vanzelf gaat aangezien het hard werken is en veel push op targets. In de salon doe ik van alles en dus niet alleen Barber, mijn kamergenootje is ook kapper en we doen eigenlijk van alles wat, knippen,opsteken,facials tandenbleken enzovoort.
Maandag een nieuwe cruise begonnen , deze keer 4 dagen dus meer uren vrij! Gisteren (dinsdag) hadden we seaday, wat een hel, zondag hadden we er ook een maar daar merkte we toen niet veel van maar gister liep iedereen door het schip alsof ze bezopen waren. Het is echt kut om te werken van 8 tot 9 met een seaday want je bent licht in je kop en je maag schommelt net zo hard als het schip. Maaar dat hebben we ook weer overleeft. Vandaag (woensdag) zijn we in Catalina island ik heb heel de middag training gehad over gedrag en veiligheid op het schip en daarna weer gewerkt. Morgen ochtend weer paar uurtjes vrij en vrijdag weer terug in longbeach en dan een volle week Schiplife overleeft !
Ik heb niet heel veel tijd om te internetten en moet ook voor minuten betalen dus ga nu voortaan stukje voor stukje me verhaal maken en als ik WiFi heb zet ik het erop voor jullie. Ook is het lastig met tijdverschil aangezien het hier 8 uur eerder is dan in jullie kikkerlandje. Als ik klaar ben met werken liggen jullie allemaal te slapen helaas..
Groetjes vanuit ergens midden op de zee

  • 24 Maart 2016 - 18:16

    Mandy:

    Ahh zo leuk! Fijn dat t goed gaat. Mis je!!

  • 24 Maart 2016 - 19:38

    Tante JO:

    Hey sgatty fijn dat je je draai al n beetje gevonde hebt dat ga je helemaal maken daar
    niet te veel zeeziek worde dan komt t helemaal goed!
    grtjs JOenRIES

  • 06 April 2016 - 19:16

    Roosjee:

    Heee lieverd! Je bewijst maar weer dat je een harde werker bent! Ik ben trots op je ! Dikke kuss en groetjes van ons alle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 12790

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: