Sabrina in paradise - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Sabrina in paradise - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Sabrina in paradise

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

15 Mei 2017 | Bahama's, Nassau

Olaaaa!! Zijn jullie allemaal weer uitgerust van het vieren van Koningsdag ? Hier even een update vanuit het zonnige Bahama's ! Het gaat allemaal super goed hierzo! M'n plaatje is compleet , met m'n vriendje op een cruiseschip op de Bahama's! Klinkt allemaal leuk maar helaas moet er ook gewerkt worden hahaha, nog steeds erg naar me zin en al bijna 3 maanden erop zitten , tijd vliegt weer voorbij! Afgelopen weken weer van alles meegemaakt hier dus maar even stap voor stap doorheen gaan. Heb nu ondertussen al een paar eilanden van de Bahama's gezien en het is echt geweldig ! Ben heel blij dat voor dit schip gekozen heb, perfect aantal dagen met de cruises , afwisseling van plekken en meer tijd vrij dan eerst. De eilanden zijn heel verschillend , zoals nassau is erg leuk om te winkelen en te lunchen en je kan er van alles doen maar dan hebben we half moon cay en dat is het mooiste eiland tot nu toe en daar ga je heen om heerlijk te relaxen op het strand , geen winkeltjes of restaurantjes maar gewoon lekker liggen bakken. Je kent vast wel die Google plaatjes met helder water en wit zand en dat is precies hetzelfde , heeeeerlijk om daar voor een paar uurtjes te liggen als ik vrij ben. Dan hebben we ook Freeport maar daar heb ik nog niet veel van gezien de port van het ship is met een paar markt kraampjes en als je meer wil zien moet je een taxi of bus pakken, wel gehoord dat je daar de leuke excursies kan doen zoals zwemmen met dolfijnen wat Zoiezo op m'n bucketlist staat dit contract !! Ook zijn we in Grand Turk geweest dat is op de carribiën , ook super mooi alleen helaas had ik maar 1,5 uur om naar buiten te gaan. Maar geen probleem is alleen maar meer en meer ervaringen! In november gaan we een speciale cruise doen naar de dominicaanse kant toe kan echt niet wachten om dat ook te zien!!
Helaas is m'n manager naar een ander schip verplaatst en hebben we een nieuwe , ze is voor het eerst manager nou dus zij en wij moeten er weer even aan wennen en dan komt alles wel weer goed. Ook is er hier een leuk feestje opkomst want Sabrina die word 21!! Nog een paar daagjes en ik weet zeker dat ondanks ik niet thuis ben met m'n eigen familie en vrienden het hier ook super gevierd zal worden! Het heeft even geduurd voordat ik stopte met vergelijken met m'n andere schip , ik zag dat elke dag de crewbar leeg was en mensen niet zulke feestbeesten waren als op m'n vorige ship maar dat had ik dus mis , blijkbaar is het gewoon op elk schip hetzelfde en maken ze er altijd overal een feest van alleen duurt het even voordat je iedereen kent en voordat het leuk begint te worden. En na 2 maanden kregen we het eindelijk voor elkaar na een hoop geregel dat m'n vriendje overgeplaatst werd naar dit schip , het hoort normaal niet zolang te duren maar dit schip zit elke week compleet volgeboekt met gasten en we waren in de maand april dus gewoon overboekt en daarom lieten ze hem niet zomaar overstappen. Gelukkig kwam die eind april en kregen we na 1.5 cruise al een kamer samen dus alles geregeld !
Op het werk nog steeds alles goed , krijgen eind mei 3 nieuwe in het team want andere zijn klaar met hun contract dus altijd leuk om nieuwe mensen in het team te krijgen ! Heb zelfs vorige week m'n eigen target voor het eerst gehaald ! Super trots natuurlijk en gelukkig krijgen we extra uren vrij daarvoor dus dan heb ik soms wat langer vrij. Ook is het chill want soms hebben we 4 daagse cruises en dan hebben we alleen 1 portdag waar we vrij moeten krijgen dus dan werkt het halve team alleen de ochtend en halve team de middag en avond dus super chill soms vrij na half 3 en niet meer hoeven werken maar lekker relaxen!
Ik ga maar eens een eind maken aan dit verhaaltje .. heb jullie weer even op de hoogte gebracht dat alles goed gaat natuurlijk !! Jullie zien vanzelf wel weer foto's verschijnen op Facebook , wil jullie niet altijd jaloers maken hoor hehe ;)
Groetjes xxxxxx

• 15 Mei 2017 - 21:03

Pa Heeft :

Je maakt ons zeker jaloers maar we komen zelf wel even kijken of het allemaal klopt :)

• 15 Mei 2017 - 22:05

Mandy :

Zoo gaaf allemaal! Wil zo graag daar zijn met jou!!

• 15 Mei 2017 - 22:27

Marcella :

Wat gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Geniet ervan meid je bent maar 1x jong en hebt nu de kansen.
    Heerlijk.

• 15 Mei 2017 - 23:37