Almost... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Almost... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Almost...

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

15 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Aan alles komt een eind! Ongelofelijk maar waar, sabrina is over ong 8 weken al klaar! Wie had dat ooit gedacht dat deze kleine gup ff 9 maanden aan boord zou gaan werken! Ik ben er natuurlijk nog niet helemaal maar het einde is in zicht. Heb het nog steeds super naar me zin en de tijd gaat nog steeds enorm snel. Weer een hoop meegemaakt en gezien maar jullie zullen waarschijnlijk de foto's op Facebook wel gezien hebben. Kan niet wachten om thuis te komen en alle verhalen te delen en het belangrijkste : kerst vieren thuis !! Zal allemaal wel heel leuk zijn hier in Amerika maar doe mij maar kerst met me eigen familie en vriendjes !
Ondertussen ben ik nog steeds heel blij met deze manager gelukkig, hele spa team werkt weer veel fijner. Helaas valt wel heel het spa team uit elkaar omdat veel meiden aan hun 9 maanden zitten en worden dus weer gewisseld met vervangers. Zo ook m'n lieve vriendinnetje Thania gaat over enkele dagen naar huis , ze was al aan boord toen ik aankwam dus met haar al erg veel meegemaakt, gelukkig komt er een week later een meisje uit Nederland die ik in m'n eerste maand heb ontmoet! Eindelijk niet meer de enigste Nederlander aan boord hahaha. Ben blij dat zij er de laatste weekjes voor mij is en mij kan helpen er doorheen te sleuren!
Ook zijn we weer een hoop feestjes en drankjes verder, en nou komt Halloween eraan, ik heb geeeeen idee wat ik aan ga trekken, zal voor mij m'n eerste echte Halloween ervaring zijn dus ben heel benieuwd hoe het gaat worden hier. Zie al wel in downtown dat alles is versierd enzo dus is al heel anders dan thuis. Probeer nu m'n laatste weken ook zoveel mogelijk te doen als ik vrije tijd heb want de tijd vliegt en de winter komt eraan dus zal ook niet altijd meer even lekker zijn om na buiten te gaan. Op zee merken we al dat het weer veranderd en hebben dus ook al weer paar heftige seadays gehad met zieke spa meisjes .... Gelukkig kan ik er redelijk goed tegen en word dus niet kots misselijk.
Ben vandaag in Catalina naar buiten geweest , meestal als ik vrij ben in Catalina ga ik niet van boord omdat er niet echt veel te doen is en omdat het veel tijd kost met de tenders die ons naar het eiland brengen. Vandaag toch maar gegaan en hadden we een golfkar gehuurd en lekker een uur rond zitten touren. Hadden een kaart meegekregen en zijn dus beetje rond het eiland gegaan. Pas dan als je zulke dingen doet realiseer je dat rare moment weer dat je aan de andere kant van de wereld zit en even niet aan werk denkt, het was echt een prachtig uitzicht en mooie plekken gezien! Ook heb ik voor het eerst in me leven een koffie van de Starbucks op jeeej, oké het was wel een frappuchino caramel maaaar de koffie zat erin hahaha dus jongens als thuis ben kunnen jullie me meenemen voor een koffie date bij de Starbucks HAHA.
Na 7 maanden aan boord raak je het eten ondertussen ook wek beu aangezien het ook niet echt speciaal was vanaf dag 1 , maar gelukkig heb ik thuis een lieve familie die mij allemaal lekkere dingen stuurt , zo heb ik hier pas lekker crackertjes met leverpastei zitten eten met een kopje cup a soup hmmmm , en m'n favoriet zat ook in het pakketje hoor , KNOFLOOKSAUS! Helaas hebben ze hier niet het perfecte eten om het mee te eten maar het verbetert mijn eten hier wel haha. Kan echt niet wachten om de Emte in te lopen en lekker me eigen bekende eten uit te kiezen ipv dingen zien en geen benul hebben wat het zal zijn en of het wel helemaal gaar is...
En ja jongens kan het niet vaak genoeg zeggen maar besef nog steeds niet hoelang ik hier al zit en wat ik allemaal al heb meegemaakt , zoveel ervaringen! Ben nog steeds blij dat deze ervaring ben aangegaan , ja het is hard werken met 72 uur in de week en weinig vrije tijd maar de dingen er omheen maken het allemaal weer goed ! Merk wel dat me lichaam een beetje moe begint te raken dus ik ben verstandig en maak het niet heel erg laat meer in de bar elke nacht net als eerst. Moet ook weer uitgerust zijn om thuis de feestjes in te halen natuurlijk !
Dit zal waarschijnlijk wel me laatste verhaaltje zijn , jullie kunnen straks als ik thuis ben alles in de diepe detail horen. Wens me succes me laatste weekjes en ik zie jullie allemaal in december ! MISS YOU GUYS ....


  • 15 Oktober 2016 - 08:49

    Pa:

    Heel mooi verhaal schatje (snik).
    Het kan niet snel genoeg kerst worden.

  • 15 Oktober 2016 - 23:40

    Marian Van Caulil:

    Hoi Sabrina. Ik lees net jouw verhaal op de mobiel van Mandy. Wat een mooi verhaal zeg. Geweldig om te lezen. Fijn dat jij zon mooie tijd hebt daar. Wat zal het voor jouw familie een feest zijn om weer compleet te zijn als gezin.Want ook al heb jij daar een geweldigetijdhet gemis is niet minder groot. Iedereen verlangt weer naar jou. Ik wens jou nog een paar fijne weken en wens jou alvast een veilige en prettige terugvlucht. Tot snel. Lieve groetjes vanuit Waalwijk. Marco en Marian van Caulil.

  • 16 Oktober 2016 - 07:46

    Jannie Crielaard:

    Hoi Sabrina, is dat nou alweer 8 maanden gekeken dat je aan deze spannende onderneming begon? tjonge de tijd gaat echt hard. Ik kan me goed voorstellen dat je Fam. uitkijkt naar de Kerst, en dat jullie dan weer "compleet" zijn.
    Goeie reis naar huis Sabrina,en een goeie thuiskomst.

    Gr. Jannie en Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 12770

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: