There we are again,back onboard! - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu There we are again,back onboard! - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

There we are again,back onboard!

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

01 Maart 2017 | Verenigde Staten, Palmdale

Jeetje wat is het allemaal snel gegaan ! Na 2,5 maand thuis zit Sabrina onverwachts weer op t schip! Na een hoop gestress en geregel in een week zit ik weer gesetteld aan boord. Deze keer op de Carnival Ecstasy , met als ports de Bahama's! Ben erg benieuwd naar hoe het zal zijn daar! Eerste dag aan boord ging prima , leuk team leuke manager dus moet wel goed komen dacht ik ! En ja hoor we beginnen met varen en het schip schommelde van links naar rechts ... dus eerste nacht al slapeloze nacht gehad omdat het zo tekeer ging , helaas die dag erop ook nog eens gezellig een seaday gehad en nee de golven waren nog steeds niet weg, jeeeeetje zo erg nog nooit meegemaakt. Maarja ook weer overleefd !!
We doen 4 en 5 daagse cruises en soms ook 7 tussendoor dus dat is erg leuk ook voor de afwisseling.
Ondertussen heb ik me eerste cruise gehad , 5 daagse cruise met een stop in Half moon cay , dat is een prive eiland voor Carnival schepen en is echt super mooi , helderblauw water en witte stranden. Ook zijn we gedokt in Nassau, dat is een veel groter eiland. Ben op allebei nog niet geweest maar dat komt vast snel en jullie zullen de foto's dan ook wel gaan zien. Tot nu toe is alles nog steeds erg positief , heb een hele goede eerste cruise gehad , erg druk geweest en lekker verkocht. In dit gebied erg leuke en gezellige gasten ook , net als me vorige contract. Omdat er maar een nagelstyliste is heb ik ook meegeholpen met manicure en pedicure , Sabrina is overal voor in staat en is natuurlijk extra geld verdienen !! Manager is echt super goed en heel erg motiverend dus ik kom dit contract waarschijnlijk gewoon weer goed door! Vandaag waren we weer terug in de homeport , Charleston. Het is een grote leuke stad , heeft veel historische dingen zover ik heb gezien en kan niet wachten om van alle ports meer te zien ! De crew is ook allemaal leuk en hebben me ook weer allemaal leuk ontvangen , het is altijd even wennen in het begin maar na een tijdje leer je vanzelf mensen kennen en heb ik zo me draai gevonden! Het schip zelf is dezelfde grootte als me vorige schip alleen zijn sommige dingen wel mooier opgeknapt dus ziet het er allemaal een beetje beter uit dan me vorige schip. De indeling is wel precies herstelde dus heb niet hoeven verdwalen de eerste dag. Wat het plaatje nog allemaal perfect zou maken is als me vriendje hier zo snel mogelijk zal zijn maar geduld is een schone zaak ! Ik zal me zeker wel redden hier deze eerste paar weken!
Nou mensen dit was even een berichtje om jullie in te lichten hoe het allemaal gaat en gelukkig alles positief ! Ik probeer net als de vorige keer verhalen bij te houden maar denk maar zo geen bericht is goed bericht ! Foto's zullen volgen op Facebook !
Groetjes vanuit de Bahama's
Xxxx

  • 01 Maart 2017 - 06:43

    Pa:

    Dat gaat wel goed komen daar met jou.
    Succes schatje xxx

  • 01 Maart 2017 - 07:29

    Tante Jo [hihi]:

    Dat ga je helemaal maken daar SUC6 !!!!

  • 01 Maart 2017 - 07:34

    Ron Van Gils:

    Dat gaat helemaal goed komen. Veel succes, maar vooral veel plezier.

  • 01 Maart 2017 - 08:18

    Tante Hennie:

    Dat klinkt weer goed.
    Heel veel plezier en denk maar zo: hoe meer "skills" je hebt, des te gevarieerder en leuker je werk.....

    Groetjes... ;-)

  • 01 Maart 2017 - 09:44

    Naomi :

    Veel plezier schat !!

  • 01 Maart 2017 - 10:46

    Roos:

    Woehoee kijk even of je op de Bahama's met varkentjes kunt zwemmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 12768

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: