Week 1 , check! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Week 1 , check! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Week 1 , check!

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

05 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hello everybody,

Eerste schoolweek zit erop en nu heerlijk 2 dagen vrij.Vanmorgen eindelijk een keer normaal ontbijt op ipv even snel een banaan of zogenaamd gezonde koekjes. Het was een lange, moeizame ,maar leerzame week. Elke dag veel theorie en uitleg over van alles en nog wat. Buiten alleen het kappersvak leer ik ook : tandenbleken,wimpers,Barber,massages,facials en keratine behandelingen. Ik zal me dus zeker niet vervelen op het schip. Op donderdag krijgen sommige detail ,als je detail krijgt wil dat zeggen dat ze een schip voor je hebben en je hoort wanneer je vertrekt. Ik heb al wel gehoord dat ze een schip voor me hebben maar ze hebben me nog geen detail gegeven. 3 van de nieuwe kappers al wel en hoorden dus na 4 dagen al dat ze weg mochten. Ik vind het niet erg om nog even te wachten aangezien ik het nu naar me zin krijg in de ymca. Veel leuke en gezellige meiden hier! Er is kans dat ik donderdag detail krijg en binnen enkele dagen daarna al vertrek,maar ik wacht nog even af. Ook is gister een van mijn kamergenootjes vertrokken en morgen komt er waarschijnlijk weer een andere dus ben benieuwd wat we nu weer krijgen ,elke keer een verrassing haha. Ik ga deze 2 dagen lekker niksen en chillen om weer fit te zijn voor de zware lange schooldagen hahaha. Jullie horen van me !
byeeee xx

  • 05 Maart 2016 - 17:38

    Mama:

    Het doet mijn goed te weten dat het goed met je gaat
    En dat je het naar je zin hebt .
    Hier gaat alles gewoon Door al is het wel stiller dan normaal
    Maar het weet wel .als met jou alles maar goed gaat
    Groetjes en tot horen xxxxx
    Mama xx

  • 05 Maart 2016 - 18:01

    Henriëtte:

    Fijn dat je al wat begint te wennen daar, hoop voor je dat je binnenkort ook een schip krijgt toegewezen. Geniet van de dingen die op je pad komen. Leuk om zo een beetje mee te krijgen wat je allemaal meemaakt. Heel veel groetjes van ons.

  • 05 Maart 2016 - 18:06

    Zussiee:

    Zo fijn dat t goed met je gaat! Geniet er van en lekker bijkomen nu!

    heel veel liefs!

    (tis wel stil in huis hoor)

  • 05 Maart 2016 - 18:11

    Naomi❤️:

    Goed bezigg Sabie !
    (Kies een lekker warm land uit Hihi )

    Groetjes !

  • 05 Maart 2016 - 20:11

    Sabrina Mans:

    Jaa als ik kon kiezen deed ik dat hahaha

  • 08 Maart 2016 - 15:27

    Jo:

    Komt helemaal goed met jou!grtjs <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 12807

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: