LOS ANGELES IT IS! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu LOS ANGELES IT IS! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

LOS ANGELES IT IS!

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

12 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Wauw wat heb ik toch weer een geluk! Donderdag me detail gekregen en guess what? Dit kleine dorpsmeisje gaat naar LA. Het schip wat mij is toegewezen is : Carnival Inspiration. Het zijn korte cruises van 3/4 dagen dus elke keer weer nieuwe mensen aan boord. Ik vaar naar Long Beach,Ensenada(Mexico) en Catalina island. Dat zal de komende maanden mijn route worden. Heerlijk 25 graden of hoger...beter dan hier in Londen. Ik vind het jammer dat ik iedereen hier weer moet verlaten en alleen opnieuw moet beginnen maar dat komt allemaal wel goed. Ik heb een directe vlucht naar LA van 11.5 uur.. dat word even afzien maar heb gelukkig een overnachting en zal vrijdag ochtend naar het schip gaan en beginnen aan mijn eerste dag. Mijn docent op de acedemy heeft me verteld dat ik waarschijnlijk de enige Barber op het schip ga worden. Ik krijg meschien mijn eigen sallonnetje waar ik dus de behandelingen ga doen. Ik vind het leuk dat ze mij daarvoor hebben uitgekozen en kijk er ook zeker naar uit. Nu morgen nog een dagje vrij en dan nog 3 dagen trainen op de acemdemy en dan is het alweer zover,koffers pakken! Ik ga zorgen dat iemand me komt helpen aangezien mijn lieve mammie dat normaal altijd doet hahaha.
Jullie horen van me !
Xxxxx

  • 12 Maart 2016 - 18:29

    Hennie Mans:

    Gefeliciteerd!!
    Dat klinkt heel goed. Fijn dat je al zo snel aan de slag kan, en dan ook nog je eigen toko ;-)
    Ik wens je heel veel succes en plezier toe.....
    Groetjes Hennie

  • 12 Maart 2016 - 20:05

    Betsie:

    Wat leuk sabrina. Klinkt allemaal super. Geniet van je avontuur. Ik ben benieuwd naar je volgende verslag.dit is een hele leuke manier om je te volgen. Veel plezier met alles wat je gaat doen

  • 12 Maart 2016 - 20:12

    Ilse:

    Wow!! Klinkt super. Wat even geluksvogel:)
    Heel veer succes en plezier. En vergeet niet te genieten.
    Groetjes Ilse Gooiker

  • 14 Maart 2016 - 12:13

    Carolien:

    Whoehoeee super leuk Sab!!!
    Leuk om je verhaaltjes te lezen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 12808

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: