. - Reisverslag uit Catalina, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu . - Reisverslag uit Catalina, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

11 April 2016 | Verenigde Staten, Catalina

Helloooo everybody, ondertussen zit ik al 3 weken op het schip,de tijd gaat erg snel! Het is super gezellig onder elkaar en alles gaat zoveel beter nu. Eerste dagen lag ik elke avond om 11 uur op bed maar dat word nou steeds later en later haha, elke avond is er wel ergens een cabinparty tot in de vroege uurtjes... Maar deze dame is er natuurlijk niet altijd bij want heb soms toch wel wat slaap nodig om een werkweek van 72 uur te overleven... Donderdag was ik vrij tot half 3 in Ensenada Mexico. Ik keek er heel de week naar uit om de stad in te gaan en naar een resort of iets te gaan om eindelijk een beetje kleur te krijgen maar helaas had ik het geluk dat het heel de ochtend regende , beetje jammer maarja volgende keer weer een kans. Heb ook gezien dat je kunt quat rijden daar dus misschien gaan we een keer optijd van boord om dat met een groepje te doen. Er zijn altijd wel mensen vrij dus hoef gelukkig nooit alleen te gaan. De sfeer onder elkaar is zo leuk , het voelt als een grote familie , maarja we leven tenslotte allemaal in hetzelfde 'huis' voor een lange tijd dus vandaar.
Van de week was ik promotie aan het doen ergens in het schip en guess what , Nederlandse gasten! Het was een stel uit Amsterdam en hebben gezellig zitten kletsen , het was heel raar voor hun en voor mij om ineens weer Nederlands te kunnen praten tussen alle buitenlanders hier. Er werkt in de pianobar een man uit Nederland en wij zijn de enigste 2 op het hele schip, soms wel ff gezellig om een drankje mee te doen in de crewbar en lekker je eigen taaltje proberen te spreken haha!
Het werk gaat ook allemaal goed , heb jullie alleen nog niks vertelt over me manager, misschien maar beter ook... Ze komt uit Macedonië , pornoblond en een redelijk mooi figuur dus mevrouwtje vind dr eigen heel wat natuurlijk. Ze heeft mega last van stemmingswisselingen maar dat is natuurlijk onze schuld en niet die van haar uhu.. Ene moment roept ze je in het kantoor en kan ze hele drama om niks maken en andere moment neemt ze je mee naar de giftshop om drank in te slaan voor een cabinparty bij haar. Maarja heb al wel geleerd dat me niet druk moet maken als ze een keer slechte 30min heeft en dus ene oor in andere oor uit.
Owja na 1.5 week moest ik naar een andere kamer , ik sliep eerst met een andere kapster maar doet doen ze liever niet voor als er iemand ziek word ofzo dus zit nu met een philipino, wat een dotje. Ze is nog kleiner als mij maar wel 32 en al voor d'r 5e contract op een schip dus kan veel van haar leren! Ook heb ik mijn eerste salaris gehad van de eerste week en mezelf maar meteen verwend met een goeie fles parfum uit de giftshop!
Ik ga me verhaaltje weer stoppen en lekker me bedje in duiken ,kan wel wat slaap gebruiken hahah Welterusten! Xxxxx

• 12 April 2016 - 00:58

Nellie Schop:

Hoi Sabrina,
    Wat leuk om al jou ervaringen te lezen.
    Fijn dat het goed gaat.
    De Schopjes

• 12 April 2016 - 07:19

Chantal :

Zozo je maakt een hoop mee dus! N 72 uur werken, dat is niet niks

• 12 April 2016 - 07:43

Tante Jo:

Weer een gezellig verhaal leuk om te lezen! Je kan altijd nog schrijfster worden.

grtjs de tante [dikke kus]

• 12 April 2016 - 08:16

Lizet Van Gils :

Hallo Sabrina
    Leuk om weer eens wat van je te horen en fijn dat het goed met je gaat
    Zie dat het helemaal wel goed met je gaat komen op zijn tijd een feestje waar jij altijd wel voor in bent en al je hard werkende uurtjes die je hebt gemaakt waarvoor je dan ook weer voor beloont wordt en jezelf daarvan dan lekker te verwennen dat heb je wel verdient meid
    Gr en dikke

• 13 April 2016 - 17:02

John Jansen:

heey Sabrina wat leuk je verhaaltjes jij word nog een wereld meid haha echt leuk voor je dat je het goed naar je zin hebt en ook zwaar 72 uur werken is niet niks maar als je het gezellig vind who care haha doe je best en maak vooral veel plezier

je oompje john