Olaaaa - Reisverslag uit Longbeach, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Olaaaa - Reisverslag uit Longbeach, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Olaaaa

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

06 Mei 2016 | Verenigde Staten, Longbeach

Ondertussen al 7 weken aan boord! De tijd gaat erg snel hier en zeker omdat het nu naar me zin heb en ik gewend ben aan het schipleventje. Heb weer van alles meegemaakt wat ik natuurlijk met jullie wil delen! Vraag me alleen niet wanneer het allemaal was maar zal me best doen. Heb niet veel tijd gehad om uitgebreid een verhaal te typen dus doe nu maar van alles in een aangezien ik nu heerlijk een avondje 'optijd' in bed lig.
Doug williams is een van de comedians aan boord, hij komt dan een week en doet elke avond een comedy show en gaat daarna weer naar een ander schip. Hij had aan een meisje van de spa gevraagd of die een keer model kon zijn voor scheren en toen had die z'n nummer gegeven dus ik geregeld. Hij mijn model met embarkday (dag nieuwe gasten) en hij zou dan mij s'avonds promoten in zijn show en dat heeft hij ook zeker gedaan haha , het is een Amerikaanse neger met gruwelijk veel humor en het was de 18+ show dus je kunt het al wel raden... " Where is the lady from the spa ? Sabrina can you stand up please." Ik had nog zo gezegt ,zet me aub niet in de spotlight want dat haat ik haha maarja toen moest ik wel. " This is sabrina , she can give the best facial with shave ,hot towels, oils blablabla, and she can also give you a happy end and then you can give her the facial !" Heel de zaal keek om naar mij en ik stond daar met me rooie kop maar ff te zwaaien,maar guess what , volgende dag wel 4 boekingen voor een shave. Had alleen niet aan ze gevraagd of ze bij de show waren geweest om ongemakkelijkheid te voorkomen hahaha. Heb nu elke keer een ander model en probeer ook mensen te zoeken die me kunnen promoten zoals mensen van de showband of entertainment zodat ik het steeds drukker krijg.
Ondertussen al 3 grote crewpartys gehad , Hawaï party, back to the 80's en white electric. Ze doen elke maand een feest organiseren voor de crew en tussendoor ook speciale avonden. Heel erg leuk die crewpartys alleen helaas de volgende dag een zware dag , soms 2/3 uurtjes slapen en vervolgens werkdag van 12 uur maarja avondje wat eerder naar bed en we zijn weer herstelt , zo goed als... Had pas in 3 dagen miss 10 uurtjes totaal geslapen dan ben ik soms toch wel blij dat ik 1 halve dag vrij heb en slaap tot 12 om bij te komen haha. Ben tot nu toe niet elke keer van boord gegaan als vrij was maar probeer het toch wel af en toe te doen. Ben vorige keer in Catalina naar pedicure geweest dat was wel ff lekker maar helaas kunnen ze met een nagellakje en massage niet alle pijn verwijderen .. Word weer tijd dat nieuwe schoenen ga halen maar lastig omdat we in long Beach niet veel tijd hebben en alles opgesplitst is qua winkels en je dus elke keer taxi moet zien te vinden wat veel tijd kost.
Elke ochtend hebben we meeting met de manager over de dag hoeveel we moeten verkopen en blablabla, we worden heel erg gepusht op retail maar gelukkig krijg ik er eindelijk een beetje handigheid in en verkoop ik nu ook producten, hadden tijdje geleden sochtends afgesproken dat ik min. 150 moest verkopen , einde van dag 199 ofzo dus ik helemaal trots. Nou manager zegt dan oh oké goed en loopt weer door. Had pas 500 aan einde van cruise , ik heel trots natuurlijk , en wat zegt manager ; goedzoo máár waarom geen 700/1000? Ik dacht echt omg wees blij dat ik überhaupt verkoop maarja zo is ze nou eenmaal en moet er nog een maandje mee doen en dan is ze weg gelukkig !
En m'n wens is uitgekomen , dolfijnen zien zwemmen toen we op zee waren! Liefst sta ik met een seaday heel de dag voor t raam te gapen maar helaas moet er ook gewerkt worden. Zag van de week dat we dichtbij het schip in longbeach een aquarium hebben , een soort sealife in Scheveningen maar dan veel groter en met dolfijnen en walvissen geloof ik dus daar wil ik binnenkort ook heen!
En minder nieuws , m'n coupeschaar gestolen.. Snapte er niks van, ruim s'avonds altijd alles op maar het is niet beveiligd, volgende dag ik zoeken zoeken maar niet kunnen vinden. Kans dat gast het overdag uit me trolley heeft gepakt is groot dus voortaan maar als ik niet aan knippen ben verstop ik ze. Had manager verteld maar daar kreeg ik weinig hulp van dusja enige optie was nieuwe kopen , heb ik paar dagen geleden gedaan in long Beach. Gelukkig ben ik een beetje vriendjes met de Security en kon ik dus me schaar mee naar binnen nemen op het schip , had voordat ik ging niet verteld dat een schaar ging kopen was vergeten en aangezien wij compleet gescand worden voordat we het schip terug ingaan had ik geluk. We moeten onze tas altijd door scanner net als vliegveld doen, schoenen ook erdoor, fouilleren. Heel proces om soms even 5min te gaan roken maarja opzich wel goed.
Elke vrijdag krijg ik geld gestort, krijgen alleen niet een loonstrook ofzo das wel een beetje krom want elke keer maar gokken hoeveel ze storten , je kan online wel kijken maar weet nog niet hoe en wat. Kan in ieder geval met leuk zakcentje naar huis aangezien ik niet heel veel opmaak. Soms een dure fles parfum en lipstick uit de giftshop maar dat heb ik dan ook wel verdiend! Krijg soms op een dag ook erg veel tips cash dus me geld word elke keer redelijk aangevuld!
Ondertussen ook bijna me birthday , jaja ik word 20 ! Nog steeds niet legaal drinken op het schip maar gelukkig hadden ze me leeftijd op me pasje na een week al veranderd dus ben 21 soms haha.
Vandaag een van de dagen dat ik 2 uur geslapen heb dus ik ga maar eens een eind maken aan dit verhaal en heerlijk slapen! Hoop dat jullie weer goed geïnformeerd zijn , ook kunnen jullie me gewoon appjes sturen of via fb want koop toch wel regelmatig WiFi.
Welterusten xxxxx



  • 06 Mei 2016 - 20:15

    Lizet Van Gils:

    Hoi Sabrina leuk om weer iets te lezen over je
    Gelukkig heb je het goed naar je zin en jammer van je schaar maar gelukkig snel een nieuwe
    En meid wat werk je hard en die voetjes laten doen is dan ook zeker geen overbodige luxe
    Jaloers op je dolfijnen gezien mooi hoor
    Nou meid werker nog en geniet er van voor je het weet is het zo weer voorbij
    Gr Ron en Lizet

  • 07 Mei 2016 - 02:45

    Tonnie Scherff :

    Hey lieverd klinkt allemaal heel goed en je doet het super ben trots op je Kanjer als je dit weer achter de rug hebt ben je weer een ervaring rijker en een stuk zelfstandiger geworden . Want hier moet je zeker voor jezelf zorgen en initiatieven nemen. Dit heb je nu ook weer bewezen om jezelf te promoten ook al kreeg je er een flinke rooie bol van maar je doet het toch maar weer en dat van die schaar dat is wel effe zuur hoop voor je dat dit de eerste maar ook gelijk de laatste keer is dat dit gebeurt . Nou meid ga vooral zo door en ik vind het geweldig om weer iets van je gelezen te hebben en dat je ook leuke dingen meemaakt jij komt er echt wel kijk weer uit naar je volgende verhalen en belevenissen veel liefs en een dikke kus lieverd xxx

  • 08 Mei 2016 - 18:36

    Michella:

    Heey meissie! Super fijn dat alles goed gaat! Probeer zoveel mogelijk te genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 12805

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: