Over de helft! - Reisverslag uit Longbeach, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Longbeach, Verenigde Staten van Sabrina Mans - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

15 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Longbeach

Wauw dat is alweer even geleden , er is een hoop veranderd! Gelukkig allemaal in een goede manier. Ben al 5 maanden aan boord dus ik zit al over de helft van m'n hele ervaring hier. Nog steeds sta ik er elke dag van te kijken waar ik ben en hoeveel ervaring ik al heb opgedaan in deze maanden. De grootste en beste verandering is dat ik een nieuwe manager heb, HALLELUJA. Ik was de dagen aan het aftellen en keek er zo naar uit voor de nieuwe , en ja ze is zoooo leuk! Het is een klein vrouwke van 25 met echt een poppengezichtje, dus lig hele dag al dubbel als ze lacht. Ze heeft ook echt wel d'r woordje bij maar alleen als het nodig is, de andere deed het vooral als het niet nodig was. Iedereen is zoveel meer zichzelf en er is geen spanning meer op de werkvloer, iedereen is weer vrolijk en relaxed! Happy us! Ook kwam er diezelfde dag een nieuwe kapster waar ik dus mee samenwerk, wat een geweldig ding is dat. Ze komt ook uit Zuid-Afrika en zit echt elk moment van de dag vol met energie en positiviteit! Er zitten nu een hoop van zuid Afrika hier, na een beetje oefenen kunnen we elkaar verstaan en word er dus gewoon flink 'soort van' Nederlands gelult in de crewbar hahaha , had nooit verwacht dat ik me eigen taaltje kon spreken met mensen van de andere kant van de wereld. Wel moet ik heel langzaam praten willen ze me verstaan hahaha. Vorige week hadden we voor de andere kapster een verjaardagsfeest georganiseerd ,omdat ze altijd van de partij is in de crewbar en de feestmaker is dachten we van nou dat verdient ze wel. We hadden het verdeeld over 2 avonden, nou die 2 avonden had iedereen gesloopt , en de dagen erna was het ook erg rustig in de crewbar omdat iedereen aan het bijkomen was hahah.
Normaal op embarkationday starten we om 12.45 met werken, deze manager zegt nog wellis van oké je mag half uurtje later beginnen want we hebben goede cruise gehad ofzo en zo hadden we dus 2 weken geleden de maandtarget gehaald en mochten we later beginnen, iemand zei op dat moment iets over hollywood en toen zei de manager oké wie er echt naar hollywood wilt en gaat mag om 2 uur beginnen. Oké ik sprong echt een gat in de lucht op dat moment want anders zou ik zoiezo wel een keer gaan maar dan hadden we heel erg moeten haasten met alles om dus optijd terug aan boord te zijn. Nou alles geregeld en wij de ochtend om 9 uur de taxi ingestapt en op naar Hollywood woooeeeh! Het was echt super! We zijn naar de berg gereden naar het Hollywood logo,foto's gemaakt en op naar universal studio's , foto's gemaakt,verder op naar the walk of fame! Hebben in een paar uurtjes alles gedaan wat we wouden en het was echt super om te zien ,zou er zo nog een keer heen gaan maar zitten gewoon altijd met de tijd te kijken hier das wel kut want het is normaal ongeveer half uur rijden maar altijd erg druk met verkeer dus hadden er uur over gedaan deze keer en ook uur terug. Maar ben er in ieder geval geweest en dat was iets wat ik echt heeeel graag wou meemaken! Die week kon voor mij echt niet meer stuk heb hele week met big smile op me gezicht gelopen hahah.
De nachten in de crewbar zijn nog steeds even gezellig en worden langer en langer, we hebben nu echt een leuke groep en elke keer komen er steeds nieuwe bij, zo ook LJ uit Engeland. Ze kwam een paar weken geleden en ik was de eerste die contact met haar maakte en zei van hee welkom aan boord ,ben je nieuw,hoeveel contracten blablabla. Ze leek een leuke gezellige meid, maar tot de eerste nacht in de crewbar kwam omg. Ze is van Engeland en zuipt dus ook als een Engelse, glas wijn de ene na de andere en elke avond ladderzat , ik kan er zo mee lachen maar heb d'r al een aantal keren naar d'r kamer moeten brengen omdat ze niet meer wist wat boven of onder was.
Maak echt een geweldige tijd mee hier nu met iedereen en ben ook blij dat ik de stap had genomen en deze ervaring aandurfde ! Nou komt natuurlijk de vraag van een hoop mensen hier of ik een ander contract ga doen ja of nee , dat blijft een moeilijke keuze maar we zien wel. Ik zou best terug willen voor paar maanden en meer zien qua andere landen maar steiner heeft alleen maar contracten van 9 maanden en dat is dus echt erg lang en een ding wat me tegenhoud. Iedereen hier zegt Sabrina als je thuiskomt wil je terug want je mist het op het schip , je verveelt je eigen thuis en blabla, dus ik zeg maar elke keer let's see! M'n contract stopt officieel op 12 december dus als alles gaat zoals gehoopt ben ik gelukkig voor de kerst weer thuis!! Maaaaaar,de kans dat ze me laten blijven ivm kerst is ook erg groot dus dat is maar afwachten wat de company gaat doen...
Nou jongens ik ga weer een einde maken aan m'n verhaaltje , heb jullie weer op de hoogte gemaakt ! Foto's van alles kunnen jullie zien op Facebook en jullie kunnen me ook appen want heb vaak WiFi.
Groetjessssss xxxx





  • 15 Augustus 2016 - 09:33

    Mama:

    Meid wat heb je dat weer mooi geschreven
    Wij zijn zo trots op je en vinden het zo fijn dat alles goed gaat.
    Deze 5 maanden zijn snel gegaan hopelijk gaan de volgende ook zo snel.
    We missen je ,maar zijn toch super trots.
    Het gaat je goed schatjexxxx geniet zoveel je kan.
    Groetjesxx

  • 15 Augustus 2016 - 13:35

    Roos:

    Klinkt gelukkig allemaal positief!! ❤️ Succes en nog veel plezier miss youu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 12803

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: